اسپری تاخیری ایموشن با اسانس عطر محبوب BVLGARI AQVA

اسپری تاخیری ایموشن با اسانس عطر محبوب BVLGARI AQVA

دسته پزشکی و سلامت زیردسته زناشویی




انزال زود رس به چه معناست ؟

از نظر علم روانشناسی : انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگرد را انزال زود رس گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشد ، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد ، انزال را زود رس گویند . ( مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء میشود و زن در ۱۰ دقیقه ، انزال را زود رس گویند اما اگر مرد در ۲۰ دقیقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقیقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نمیدانند )

از نظر علم پزشکی : انزال کمتر از 2 دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زود رس گویند.

اما راه حل رهایی از این مشکل چیست؟
شرکت کیمیا شفا بخش آرین با تجربه ای بالا در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بخصوص شاخه ی زناشویی با ارائه محصولات متفاوت توانسته است تحولی شگرف را در کیفیت زندگی زوجین به ارمغان بیاورد
جدیدترین محصول شرکت کیمیا شفا بخش آرین اسپری های تاخیری با برند ایموشن است
این اسپری ها با اسانس های اورجینال 10 عطر معروف و پر طرفدار دنیا برای اولین بار عرضه می شود که می تواند حس بسیار لذت بخشی را برای زوجین به ارمغان بیاورد.
اسپری های تاخیری ایموشن دارای ویتامین E بوده که از سوزش و خارش پوست جلوگیری می کند و همچنین باعث نرمی و لطافت پوست میشود.
تمامی محصولات ایموشن دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که خریداران گرامی می توانند شماره مجوز را از مراجع مربوطه استعلام نمایند تا اطمینان لازم حاصل شود.
مجوزها:
دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره: 1228221972
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا

روش استفاده:
آقایان ابتدا آلت خود را بشویند تا قدرت جذب پوستشان افزایش یابد
5 دقیقه قبل از نزدیکی به قسمت زیرین کلاهک و رگ زیر آلت تناسلی عمل اسپری انجام شود.(مقدار مناسب مصرف متناسب با وضعیت بدنی شما پس از چند بار استفاده مشخص می شود.)
پس از 3دقیقه آلت تناسلی خود را با آب سرد و صابون شستشو دهند و عمل نزدیکی را انجام دهند (در صورت استفاده از کاندوم نیاز به شستشوی آلت نمی باشد)
توجه: هرگز به بیضه ها و داخل مجاری ادرار اسپری نشود.

با سفارش بیش از یک عدد از محصولات متنوع فروشگاه ما که در لینک پایین (سایر محصولات فروشنده) می توانید با کلیک بر روی آن مشاهده کنید ، خرید خود را به صرفه تر نمایید. و هزینه ی پست را برای سفارشات بیشتر از یک عدد مجانی کنید. هنگام ارسال تمام سفارشات شما در یک بسته بندی و با هزینه پستی برابر با هزینه یک سفارش ارسال می شوند.
بعد از تایید سفارش شما توسط فروشنده سفارش شما آماده به ارسال شده و یک پیامک حاوی مبلغ کل سفارش و شناسه رهگیری 20 رقمی مرسوله پستی برای شما ارسال می شود ، خریداران گرامی می توانند بعد از دریافت شناسه از طریق سایت اداره پست به نشانی http://itemtracking.post.ir شناسه مرسوله خود را وارد کنند و از موقعیت مرسوله خود اطلاع یابند.

فروشنده: کیمیا شفابخش

قیمت: 26,500 تومان

درصد :26

روش خرید: برای خرید اسپری تاخیری ایموشن با اسانس عطر محبوب BVLGARI AQVA، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اسپری تاخیری ایموشن با اسانس عطر محبوب BVLGARI AQVA


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان


محصولات مرتبط









کاندوم پلنگ سیاه سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) ژل آمیزشی Romantic Rose اسپری تاخیری ایموشن با اسانس عطر محبوب ALLURE HOMME کاندوم پلیژر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)




کاندوم پلنگ سیاه سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) ژل آمیزشی Romantic Rose اسپری تاخیری ایموشن با اسانس عطر محبوب ALLURE HOMME کاندوم پلیژر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)




15,000 تومان خرید کاندوم پلنگ سیاه سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) 21,000 تومان خرید ژل آمیزشی Romantic Rose 26,500 تومان خرید اسپری تاخیری ایموشن با اسانس عطر محبوب ALLURE HOMME 21,000 تومان خرید کاندوم پلیژر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)

















کاندوم میوه ای موز سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) کاندوم تاخیری توت فرنگی Nach Kodex کاندوم اسب نر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) کاندوم Red Deluxe برند Simplex




کاندوم میوه ای موز سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) کاندوم تاخیری توت فرنگی Nach Kodex کاندوم اسب نر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) کاندوم Red Deluxe برند Simplex




15,000 تومان خرید کاندوم میوه ای موز سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) 16,000 تومان خرید کاندوم تاخیری توت فرنگی Nach Kodex 15,000 تومان خرید کاندوم اسب نر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک) 14,000 تومان خرید کاندوم Red Deluxe برند Simplex