دستگاه کوفته پیچ
قیمت : 30,000 تومان
دستگاه کوفته پیچ
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی
خرید اینترنتی دستگاه کوفته درست کن خانگی اصل با قیمت ارزان و ارسال سریع به تمام نقاط کشور به همراه گارانتی برگشت

دستگاه کوفته پیچ سنتی وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه ی کوفته را آماده نمایید با این دستگاه علاوه بر کوفته میتوان انواع بستنی ، کیک های قالب دار ، گوشت تو پر و ... به راحتی و سرعت بالا آماده طبخ نموده و نوش جان کنید دستگاه کوفته ساز دارای 7 روز گارانتی شرکت تسعه تجارت بوده و در صورت سفارش و عدم رضایت میتوانید ان را عودت و پول خود را پس بگیرید .


دستگاه کوفته ساز


کوفته تبریزی یکی از مشهورترین غذاهای ایرانی و متعلق به شهر تبریز می‌باشد. این غذا در نقاط مختلف خاورمیانه تهیه می‌شود. نقطه تمایز آن با سایر کوفته‌ها در بقیه مناطق مربوط به طرز تهیه و مواد مورد استفاده در تهیه این غذا می‌باشد. درکوفته تبریزی از گوشت قرمز، لپه، برنج، تخم‌مرغ، انواع سبزیجات معط (تره و مرزه)، آلو، مغزگردو و زرشک استفاده می‌شود، داخل آب این غذا زعفران و رب گوجه‌فرنگی بکار می‌رود. در اینجا ما وسیله ای را به شما معرفی خواهیم کرد که کوفته های یکدست منظم و با سرعت بسیار بالا می توانید ار آن استفاده نمایید. با این دستگاه همچنین میتوانید تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی را در گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید این دستگاه دارای بدنه ی استیل ضد زنگ نیز میباشد .


خرید اینترنتی دستگاه کوفته ساز

فروش دستگاه کوفته ساز

روش خرید دستگاه کوفته ساز :
خرید پستی :
در این روش , دستگاه کوفته ساز درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید. پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید.


دستگاه کوفته درست کن


عکس دستگاه کوفته پیچ

قیمت این محصول 30000 تومان




قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی